2014. október 26. 10:13 - MasterDwalin

Games Day Budapest 2014 - Bejelentve!

 

És végre, a szervezők bejelentették, hogy természetesen idén is lesz Games Day, a megszokott helyen!

A Games Day Budapest a hazai wargame játékosok legnagyobb rendezvénye! A találkozón képviseltetik magukat a hazai boltok, klubbok és baráti körök! Ismét lesz "bitbörze" ahol használt figurákat és alkatrészeket lehet kapni, valamint a Golden Gobbo festőverseny is megrendezésre kerül!

A programban mégis a legnagyobb lehetőség, hogy a számtalan terepasztalon kipróbálhatod majdnem az összes itthon játszott wargamet, ráadásul profik segítségével!

Számomra, mint minden évben nagy esemény lesz a Games Day, és én biztosan ott leszek!

Csak egy valamitől félek.... tavaly mikor elmentem még csak Warhammer 40.000 játékos voltam. Mikor kijöttem már Warmachine és Uncharted Seas játékos is voltam.... Előre félek, hogy mennyi új rendszerbe fogok beleszeretni idén :)

Helyszín: Budapest XIII., Gyöngyösi sétány 7. (Számítástechnikai Általános Iskola)

Időpont: December 7. (vasárnap)

Hivatalos Weboldal - LINK

 

Ott találkozunk!

-Dwalin

Címkék: games day
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asztropata.blog.hu/api/trackback/id/tr566833655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása