2015. június 29. 19:34 - MasterDwalin

GW pletykák: Warhammer Fantasy 9. kiadás - Age of Sigmar pletyka update és képek!

age-of-sigmar-banner.png

Nemrég írtam egy pletyka összefoglalót a Beast os War cikke alapján, a Warhammer Fantasy 9. kiadása körüli pletykákról. Elmondhatom, hogy bár úgy néz ki ezen infók nagy része nem igaz, az a cikk produkálta a blog legtöbb kommentjét, sőt még privát megkereséseket is kaptam vele kapcsolatban!

Ez nekem azért esett jól, mert azt lehetett leszűrni belőle, hogy a blognak van létjogosultsága, annak ellenére is, hogy már halottam vissza azt, hogy felesleges az egész, hiszen angolul ott van minden a neten előbb. (Persze a kolléga közben nem tudta, hogy kivel áll szemben :) )

Nos a lényeg...

Jött pár új infó azóta, sőt még képek is.

Az egyik, és talán legfontosabb infó, hogy az Age of Sigmar előtti, szóval mostantól klasszikus seregkönyvek figurái, mind kapnak majd szabályokat az új kiadáshoz, szóval semmit sem kell majd dühöngve eladni!

Erre a forrásunk ez a kép, illetve egy email, amit amit ma megkapott minden GW bolt és független disztribútor!

Ennek szövege a következő(mind a kettő kb. ugyan azt mondja):

" A legeszméletlenebb kezdődoboz, amit a Games Workshop valaha kiadott! A legnagyobb megjelenés a cég történelmében!

Játszd újra az Age of Sigmar első ütközetét, ahol a Stormcast Eternals csap össze a Khorne Goretide-al, a Világkapu kinyitásáért!

Ez az eszméletlen kezdődoboz tartalmaz:

47 műanyag figurát: 18 Stromcast Eternals és 29 Warriors of Khorne figura;

96 oldalas Age of Sigmar háttértörténeti könyvet - ami egyedül ebben a dobozban található meg!

4 oldalas szabálykönyvet - igen, jól halottad, 4 oldalas!

12 dobókockát, 2 távolság mérőt, 2 transfer sheet-et (matrica, csak ezt nem akartam így odaírni)

Ez egy teljesen új kezdet, de ne aggódj! Minden eddig létező Warhammer figura teljesen kompatibilis az Age of Sigmar-al, és ezekhez minden szabály elérhető lesz online, Július 4-től..... ahogy a 4 oldalas "szabálykönyv" (muszáj volt idézőjelet tennem oda, mert nem könyv hanem 'sheet', de csak így tudtam értelmesen fordítani...) a megjelenés előtt egy héttel. Minden szabály ingyenesen elérhető! 

Az Age of Sigmar minden rajongó számára elérhető

Minden dobozban ott lesz az összes szabály

Nincsenek többé seregkönyvek, és nagy szabálykönyv

Minden szabály ingyenes (ok.. értjük)

Bontsd ki és játssz!

Egy új kezdet, melyet sok éves támogatás követ majd"

Ez az infó hiteles, saját forrás is megerősítette nekem!

Szóval még egyszer, mit is tudunk eddig ami fontos:

- Nem kell kidobni egy figurát sem! Minden kompatibilis lesz az új rendszerrel!

- Kör alakú talpak lesznek innentől a dobozokban!

- A szabályok ingyenesek lesznek (úgy halottam egységkártyákra is számíthatunk)

- A "szabálykönyv" 4 oldalas lesz (na erre kíváncsi vagyok mégis hogyan...)

 

Azért ez még mindig kemény, de már jobban hangzik, mint az előző cikk...

És ha még valaki nem látta volna ezek lesznek benne a kezdődobozban: LINK és LINK és LINK

Szerintem a Káosz elmegy, de az új Sigmarita Marine-ok nekem nagyon nem tetszenek. Talán más sisakkal, de meh...

A szabályokra kíváncsi leszek, biztosan elolvasom majd.

Ti mit gondoltok?

 

 

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztropata.blog.hu/api/trackback/id/tr637583688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi3479 2015.07.04. 19:57:09

Szerintem jól hangzik végre lesz egy rövid kicsi skirmish verziója a fantasynak a mordheimen kívűl.

MasterDwalin 2015.07.05. 18:00:07

@Andi3479:

Hát előbb olvasd el a szabályokat! Úgy egészen más lesz az összkép.
Én nemrég játszottam le egy próba csatát és nem voltam tőle elragadtatva! Bővebben egy cikkben később.

Andi3479 2015.07.05. 21:33:45

Elolvastam töprengtem rajta, csak a figurák pontszám meghatározása kell, de amúgy egész jó. Party hangulatú és laza nem olyan nehéz (kezdők számára).

MasterDwalin 2015.07.05. 22:24:26

@Andi3479:
Persze! Szerintem sem "heresy" kategória, de nem is volt olyan jó sem a játék. Olyan közepes kategória. A fan verzió ezen még javíthat, de nem hiszem, hogy érdemben játszani is fogom.
Az új törpökre még kíváncsi vagyok, Kings of War-hoz még hátha jók lesznek :P

Andi3479 2015.07.06. 10:24:30

@MasterDwalin:
Én azt várom, hogy megmondja a gw, hogy a AoS egy vicc volt és tovább csinálja az igazi fantasyt. Kéne már egy jó Daemons of Chaos armybook.

Andi3479 2015.07.06. 22:44:46

Azért reménykedek, hogy folytatját a fantasyt. Sok pénzt beleöltem a vámpír seregembe, jelenleg a démon seregem szívja a pénztárcátmat, már ami megmaradt belőle :D . Szerintem sokan vannak igy vele.

MasterDwalin 2015.07.07. 10:15:06

@Andi3479:

Persze! Rengetegen! De a GW nem Mantic. Ők magasról tesznek a játékosokra...

Az anyag nem vész el csak átalakul... gyere próbáld ki a KoW-t ;)

Andi3479 2015.07.07. 11:27:29

@MasterDwalin:
Igen a KoW-ot is kikéne már próbálnom.
Jelenleg a warzonera próbálom rávenni magam, sajnos a most szombat nem jó, de kövileg már ott leszek. Kezdek kiábrándulni a 40k-ból. A CyberTronic-al szemezek :) .

MasterDwalin 2015.07.07. 15:25:04

@Andi3479:
Na ez jó hír :D Majd egyeztetünk egy időpontot és mind a két rendszert bemutatom neked :)
süti beállítások módosítása