2015. június 25. 16:34 - MasterDwalin

Warzone Resurrection: Beszámoló a 3. tesztnapról és a Mini Games Day-ről!

 razides.jpg

Nos ezzel a bejegyzéssel már lógok egy ideje, de úgy gondoltam most már megvárom a Mini Games Day-t és a két beszámolót egybe írom meg!

3. tesztnap

Hetekkel ez előtt tartottuk meg a D21-es Bázis wargame klubban a 3. Warzone: Resurrection tesztnapunkat.

Összesen két csata ment le. Az elsőben András kolléga proxy Brotherhood kezdődoboz méretű csapata és az én Dark Legion egységeim csaptak össze.

A játék 5 körig tartott és nagyon kiélezett végkifejletet hozott. A Sötét Légió ez egyszer győzedelmeskedett, de csak egy hajszálnyi előnnyel!

A játékban az volt igazán szép, hogy András, aki minden tesztnapon részt vett, már kezd igazán belejönni a játékrendszerbe! Ezúton is gratulálok neki ezért!

A csata után betoppant még valaki, akinek egy rövid pár figurás csata kereteiben mutattam be a játék alapjait.

1_7.jpg

 

2_4.jpg

 

A Mini Games Day

A D21-es Bázis másodszor rendezte meg az egész napos, játékbemutatókkal, bitz börzével és festő workshop-al telített ingyenes klubnapját.

Természetesen kaptam az alkalmon és én is ott voltam a Warzone figuráimmal együtt. Szerencsére pont a Games Day előtt pár nappal érkezett meg az erősítésem egy Bauhaus és egy Dark Legion kezdődoboz képében.

A rendezvény előtt ötlöttem ki, milyen asztalt is szeretnék összerakni. Én szeretem ha az asztalon lévő tereptárgyak és épületek, amennyire csak lehet, összhangban vannak és tematikusan passzolnak is a játékhoz. Nagy szerencsémre a klub dúskál a "dzsungel" típusú terepekben, ezért egy vénuszi őserdőt dobtam össze terepként.

Összesen 3 demót nyomtam le aznap, ami nagy öröm volt a számomra (és marha fárasztó is). Mind a három esetben Dark Legion vs. Bauhaus volt a felállás, melyből 2 győzelem a Bauhaus-é lett.

Az asztalomról sajnos nem készült fénykép, de kárpótolandó a W40kHungary Blog szerkesztője (aki az első játékosom is volt) az én asztalomnál tesztelte le az új kameráját, amivel a jövőben W40k battlereportokat akarnak készíteni a blogjukra. 

A felvétel nem teljes, de egy kis ízelítőt ad a játékból és a demóból!

Linkelem is a videót:

 

 Ha többet szeretnél megtudni a Warzone világáról és a játékról csatlakozz egyre növekvő Facebook csoportunkhoz:

LINK

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asztropata.blog.hu/api/trackback/id/tr317562782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása