2015. március 30. 10:17 - MasterDwalin

Adeptus Mechanicus Skitarii: A 40k legújabb játszható Codex-e!

skitarii.PNG

Úgy néz ki ez az év az új Codex-ek és Supplement-ek éve lesz a 40k számára! Először a Harlequinek tértek vissza, majd kaptunk egy full Khorne témájú seregkönyvet is! Ezek után valóra vált az elmúlt hónapok egyik legjobban várt pletykája: Eljött a Mechanicus ideje!

Én személy szerint nagyon vártam ezt a frakciót és a végeredménytől az agyam is eldobtam! A Mechanicus mindig is az egyik kedvenc birodalmi frakcióm volt, és örülök hogy  végre játszani is lehet velük!

Az első megjelenési hullámot már megkaptuk és biztosan érkezik még egy nagy nehéz lépegető és a Codex is! Vannak pletykák mi szerint ez egy amolyan mini Codex lesz, és később megjelenik majd egy nagy AdMech Codex is (!) de én ezt már nem hiszem! Meglátjuk! Ha mini lesz ha teljes, nekem mindegy! Én biztosan belekezdek egy Skitarii sereg építésébe!

Addig is itt vannak az eddigi figurák teljes pompájukban:

 

 

 

 

-Dwalin

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asztropata.blog.hu/api/trackback/id/tr257319274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása